Voor wie kun je iets betekenen?

“Eigenlijk voor alle doelgroepen. Iedereen en elke organisatie heeft een uniek verhaal dat verder verteld kan worden. Verhalen inspireren, geven vertrouwen, roepen herkenning op en zorgen voor verbinding. Een groot bedrijf vraagt natuurlijk wel een andere aanpak dan bijvoorbeeld een kleine ondernemer of een particulier.

Als een potentiële opdrachtgever mij benadert, bekijk ik altijd eerst de pagina ‘over ons’ op de website en zijn of haar persoonlijke profiel op LinkedIn. Dat neem ik mee in het eerste gesprek en vervolgens probeer ik te achterhalen wat de specifieke wensen zijn. Samen komen we tot iets moois.”

Hoe onderscheid jij je van de concurrentie?

“Dankzij mijn inlevingsvermogen schrijf ik het authentieke verhaal. Ik help met het ontdekken en optekenen van die unieke verhalen.

Daarnaast laat ik zien hoe je commitment bewerkstelligt binnen je organisatie, hoe je zichtbaar wordt en hoe je jouw doelgroep fan van je laat worden.

Met die verhalen en mijn betrokkenheid bij jouw bedrijf of organisatie maak ik het onderscheid.”

Favorieten

BoekMartine Bijl, Niemand zeggen – Karen Rose en alles van Kristin Hannah
FilmA Star is Born, Mamma Mia! en The Next Three Days
TVIk Vertrek, Heel Holland Bakt, Boer zoekt Vrouw, Ik mis je
VakantielandSchotland
MuziekTrijntje Oosterhuis, Queen, Acda en De Munnik
Hobby’slezen, tuinieren, culturele uitstapjes maken
Sportwandelen en zwemmen
KeukenItaliaans